Regulamin Rady Konsultacyjnej przy Wydziale Chemicznym Politechniki Gdańskiej
Cele Rady
- Rada jest organem doradczym władz Wydziału.
- Zadaniem Rady jest:
- organizacja promocji Wydziału,
- pomoc w nawiązywaniu kontaktów i współpracy z organizacjami samorządowymi oraz jednostkami gospodarczymi.
Założenia ogólne
- Działalność w Radzie jest społeczna i dobrowolna.
- W skład Rady wchodzą przedstawiciele władz samorządowych, dużych firm i fundacji, którzy wyrażają chęć współpracy z Wydziałem Chemicznym PG oraz przedstawiciele Rady Wydziału.
- W posiedzeniach Rady mogą brać udział zaproszeni goście.
Sprawy organizacyjne
- Podstawową formą działalności Rady są spotkania organizowane co najmniej dwa razy w roku kalendarzowym.
- Na pierwszym spotkaniu Rada wybiera Przewodniczącego Rady na okres 2 lat.
- Miejsce kolejnego spotkania ustala się w trakcie bieżącego spotkania.
- Dziekan Wydziału wnioskuje o powołanie w skład Rady przedstawicieli samodzielnych pracowników Wydziału.
- Dziekan Wydziału, który wchodzi w skład Rady odpowiada za logistyczną stronę pracy Rady.
- W posiedzeniach Rady bierze udział Dyrektor Administracyjny Wydziału.
- Koszt posiedzenia (oprócz delegacji) ponosi gospodarz spotkania.
Możliwe formy współpracy i pomocy
- Oferty praktyk wakacyjnych.
- Propozycje tematów dyplomowych.
- Przekazanie na rzecz Wydziału sprzętu kontrolno-pomiarowego i stanowisk badawczych.
- Przekazanie (lub zakup) dla Wydziału odczynników i/lub drobnego sprzętu laboratoryjnego.
- Fundacje stypendiów dla najlepszego studenta z danego kierunku studiów lub realizującego określony temat zlecony przez przemysł.
- Sponsorowanie wycieczek technologicznych.
- Remont i/lub wyposażanie sali wykładowej lub laboratorium dydaktycznego.
- Zakup książek lub czasopism specjalistycznych do biblioteki.
- Przekazanie środków finansowych na ściśle określony cel związany z działalnością dydaktyczną Wydziału.
- Wykorzystanie potencjału Wydziału w zakresie szkolenia podyplomowego.
- Podpisanie umowy o współpracy.