Zakres działania Sekcji Spraw Naukowych | Wydział Chemiczny Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Zakres działania Sekcji Spraw Naukowych

Do zakresu działania Sekcji Spraw Naukowych biura wydziału należy m.in.:

  1. Przygotowywanie sprawozdań z działalności naukowej (część merytoryczna);
  2. Sporządzanie rocznej ankiety jednostki do OPI;
  3. Protokołowanie posiedzeń Rady Wydziału, sporządzanie protokołu i uchwał z Rady Wydziału;
  4. Protokołowanie posiedzeń Rad Dyscyplin, sporządzanie protokołu i uchwał;
  5. Sporządzanie okresowych sprawozdań przewidzianych obowiązującymi przepisami i potrzebami wewnętrznymi (sprawozdania dla GUS, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz innych organów);
  6. Wprowadzanie danych do systemu POLON;
  7. Obsługa administracyjna wszystkich wniosków (grantowych, aparaturowych, inwestycyjnych, itp.) dotyczących działalności naukowej;
  8. Obsługa administracyjna wniosków o nagrody z części subwencji przeznaczonej na finansowanie badań naukowych oraz nagród Rektora PG;
  9. Przyjmowanie oświadczeń generowanych przez nauczycieli akademickich w systemie moja PG i ich weryfikacja we współpracy z Działem Spraw Naukowych
  10. Współpraca z Działem ekonomiczno-finansowym w zakresie przygotowania wniosków grantowych;
  11. Udział w pracach Komisji ds. ewaluacji dyscyplin naukowych wydziału:
    • przygotowywanie zestawień dorobku naukowego pracowników Wydziału Chemicznego PG i ich aktualizacja, w tym publikacji naukowych i patentów;
    • przygotowywanie zestawień bibliometrycznych pracowników Wydziału Chemicznego PG na podstawie danych z systemu moja PG oraz baz internetowych: SCOPUS, Web of Science i SciVial;
    • wykonywanie obliczeń dla potrzeb procesu ewaluacji jednostki naukowej: slot, udział jednostkowy, przeliczeniowa wartość punktowa publikacji wieloautorskich i monoautorskich;
  12. Ścisła współpraca z Prodziekanem ds. nauki Wydziału Chemicznego.

(źródło: Regulamin organizacyjny)