Administracja | Wydział Chemiczny Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Administracja
Dyrektor administracyjny

Dyrektor administracyjny

Biuro wydziału

Biuro wydziału

Dział Ekonomiczno-Finansowy

Dział Ekonomiczno-Finansowy

Obsługa informatyczna wydziału

Obsługa informatyczna wydziału

Sekcja ds. Aparatury i Zamówień Publicznych

Sekcja ds. Aparatury i Zam. Publicznych

Sekcja Gospodarki Materiałowo-Magazynowej

Sekcja Gospodarki Materiałowo-Magazynowej

Sekcja Hali Technologicznej

Sekcja Hali Technologicznej

Sekcja Obsługi i Administracji Budynków

Sekcja Obsługi i Administracji Budynków

Gospodarka odpadami

Gospodarka odpadami

 

Zakres działalności administracji wydziału obejmuje m.in.: 

  1. przygotowanie, obsługę administracyjną i realizację decyzji władz wydziału i rady wydziału;
  2. obsługę administracyjną spraw pracowniczych, w tym kadrowo – płacowych, kierowanych do działu osobowego i działu płac uczelni;
  3. przygotowanie, dokumentowanie i prowadzenie gospodarki finansowej wydziału;
  4. ewidencję i analizę przychodów i rozchodów;
  5. obsługę procedury zamówień publicznych;
  6. obsługę administracyjną dydaktyki i studentów, w tym pomocy materialnej i bytowej;
  7. realizację zakupów aparatury i materiałów;
  8. obsługę administracyjną inwentaryzacji i likwidacji mienia wydziału;
  9. zarządzanie mieniem wydziału, w tym prowadzenie obsługi technicznej obiektów i gospodarkę materiałową;
  10. obsługę administracyjną związaną z badaniami naukowymi oraz pracami zleconymi;
  11. obsługę administracyjną związaną z procedurami dotyczącymi uzyskiwania stopni i tytułu naukowego.

(źródło: Regulamin organizacyjny)