mgr Karina Tracz
Kierownik sekcji finansowej
(fundusz rozwoju, doktoraty wdrożeniowe, badania zlecone, GUS, studia podyplomowe, kursy)
tel.: +48 58 347 23 73
e-mail: karina.tracz@pg.edu.pl
Budynek 6 – Chemia A, pok. 311
Beata Knitter
(koszty wydziałowe, umowy cywilno-prawnie, badania zlecone, umowy najmu, noty odsetkowe)
tel.: +48 58 347 27 97
e-mail: beata.knitter@pg.edu.pl
Budynek 6 – Chemia A, pok. 311
Dominika Kulak-Szczepankiewicz
(subwencja badawcza, dydaktyka, delegacje, badania zlecone)
tel.: +48 58 347 27 59
e-mail: dominika.kulak-szczepankiewicz@pg.edu.pl
Budynek 6 – Chemia A, pok. 312
Do zakresu działania sekcji finansowej należy m.in.:
- prowadzenie bieżącej kontroli stanu finansów wydziału;
- przygotowanie projektu: planu rzeczowo - finansowego wydziału i opracowywanie rocznych planów finansowych dla wszystkich typów działalności wydziału;
- przygotowanie opracowań i analiz z wykorzystania środków finansowych przydzielanych wydziałowi z budżetu i innych źródeł;
- współpraca z kwesturą uczelni w zakresie prawidłowości gospodarki środkami finansowymi, ewidencji rozliczeń kosztów, składników majątkowych itp., uzgodnienia w zakresie obiegu dokumentacji finansowej;
- zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentacji finansowej wydziału;
- współpraca z działem badań naukowych uczelni w zakresie planowania, organizacji i finansowania badań naukowych;
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie projektów badawczych, umów zawartych z przemysłem oraz pozostałych działalności prowadzonych na wydziale oraz kontrola prawidłowości dokumentów;
- przyjmowanie i sprawdzanie dokumentacji dotyczącej obrotu materiałów;
- sporządzanie okresowych sprawozdań przewidzianych obowiązującymi przepisami i potrzebami wewnętrznymi;
- sporządzanie dokumentów stanowiących dla działu płac uczelni podstawę do sporządzania list wynagrodzeń, podwyższonego wynagrodzenia, prac zleconych i innych należności dla pracowników wydziału i doktorantów;
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi wydziału w zakresie gospodarki finansowej wydziału;
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie wyjazdów służbowych pracowników i studentów wydziału;
- przygotowanie umów o dzierżawę lokali i sprzętu (do akceptacji przez dziekana);
- prowadzenie księgowości dochodów własnych i bieżąca ich kontrola;
- akceptacja wszystkich dokumentów finansowych dotyczących działalności finansowej wydziału;
- monitorowanie gospodarki kosztami pośrednimi, sprawozdanie z ich wykorzystania, określanie wysokości narzutów dla poszczególnych katedr i innych jednostek organizacyjnych wydziału oraz bieżąca ich kontrola;
- śledzenie przepisów z zakresu gospodarki finansowej i odpowiedzialność za ich przestrzeganie;
- wykonywanie innych poleceń kierownictwa wydziału.
(źródło: ZR nr 2/2024 z 8 stycznia 2024 r. – Regulamin organizacyjny WCh)