Zakres obowiązków dyrektora administracyjnego | Wydział Chemiczny Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Zakres obowiązków dyrektora administracyjnego

Obowiązki i uprawnienia dyrektora administracyjnego Wydziału określa i aktualizuje Rektor na wniosek Dziekana po zasięgnięciu opinii Kanclerza; obowiązki dyrektora obejmują w szczególności:

  1. Nadzór nad pracą służb technicznych i administracji wydziału;
  2. Kontrola zarządcza na wydziale, zarządzanie ryzykiem i sprawozdawczość w tym zakresie;
  3. Nadzór nad stanem organizacyjno-technicznym wydziału ze szczególnym uwzględnieniem remontów i działań inwestycyjnych;
  4. Podpisywanie faktur i rachunków (pod względem formalnoprawnym) zgodnie z otrzymanym upoważnieniem;
  5. Formalne przygotowanie materiałów dotyczących konkursów na stanowiska pracowników nie będących nauczycielami;
  6. Nadzór nad przestrzeganiem terminów zatrudnienia dydaktycznych i technicznych pracowników Wydziału;
  7. Przygotowanie wniosków inwestycyjnych;
  8. Techniczne przygotowanie wniosków o zmiany uposażenia
  9. Kierowanie akcjami przyznawania premii i nagród dla pracowników nie będących nauczycielami akademickimi;
  10. Nadzór nad formalnym przygotowaniem wniosków dotyczących orderów i odznaczeń;
  11. Nadzór nad gospodarką materiałową;
  12. Bieżące śledzenie zmian w ustawach i przepisach dotyczących prawa pracy;
  13. Uzupełnianie i nadzór nad danymi osobowymi wszystkich pracowników wydziału;
  14. Nadzór nad komputeryzacją prac biurowych;
  15. Kontrola dyscypliny pracy pracowników inżynieryjno-technicznych, administracyjnych i obsługi;
  16. Kontrola stanu wykorzystania urlopów. Okresowe przekazywanie informacji dziekanowi oraz kierownikom katedr;
  17. Poszukiwanie sponsorów i darczyńców;