Zakres działania Sekcji Spraw Pracowniczych | Wydział Chemiczny Politechniki Gdańskiej

Treść strony

Zakres działania Sekcji Spraw Pracowniczych

Do zakresu działania Sekcji Spraw Pracowniczych biura wydziału należy m.in.:

  1. przygotowanie, obsługa administracyjna i realizacja decyzji władz wydziału;
  2. przygotowanie oraz kolportaż korespondencji wpływającej i wychodzącej;
  3. załatwianie formalności związanych z przyjęciem, przebiegiem zatrudnienia i rozwiązaniem stosunku pracy w odniesieniu do wszystkich grup pracowników oraz współpraca w tym zakresie z działem spraw osobowym uczelni;
  4. załatwianie formalności związanych z postępowaniami konkursowymi na stanowiska nauczycieli akademickich i pracowników niebędących nauczycielami akademickimi (w tym m.in. kontrola formalna podań i wymogów konkursowych, tworzenie i publikacja ogłoszeń konkursowych na stronach internetowych PG, MNiSW, Komisji Europejskiej, ustalanie harmonogramu posiedzeń komisji konkursowych, przygotowanie i wysyłka zaproszeń do członków komisji konkursowych, przygotowanie protokołów konkursowych, tworzenie i publikacja informacji o wynikach postępowań konkursowych dla BIP MNiSW i BIP PG)
  5. prowadzenie pomocniczej dokumentacji osobowej pracowników dla potrzeb wydziału;
  6. prowadzenie ewidencji urlopowej pracowników wydziału, monitorowanie wykorzystania urlopów wypoczynkowych, tworzenie bieżących zestawień, symulacji i statystyk
  7. rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy i harmonogramów pracy, tworzenie list obecności;
  8. przygotowanie porządku rady wydziału w zakresie spraw osobowych;
  9. prowadzenie ewidencji i dokumentacji dotyczącej badań lekarskich, kierowanie pracowników na badania lekarskie;
  10. prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń BHP i wypadków przy pracy;
  11. dystrybucja informacji o indywidualnych wkładach do Koleżeńskiej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;
  12. rozsyłanie zarządzeń rektora, pism okólnych, pism wg rozdzielnika do jednostek organizacyjnych wydziału;
  13. kolportaż Biuletynu Informacyjnego Wydziału Chemicznego;
  14. obsługa administracyjna rady konsultacyjnej;
  15. obsługa administracyjna wydziałowej komisji ds. rozwoju;
  16. współpraca z sekcją socjalną działu osobowego w zakresie prowadzenia spraw socjalnych pracowników wydziału;
  17. okresowa ocena nauczycieli akademickich – obsługa administracyjna;
  18. aneksy do umów o pracę/aktów mianowania (prawa autorskie) – obsługa administracyjna;
  19. wnioski w sprawie nadania orderów i odznaczeń państwowych oraz Medali Komisji Edukacji Narodowej – obsługa administracyjna;
  20. prenumerata gazet i czasopism krajowych dla potrzeb wydziału;
  21. nekrologi i kondolencje (publikacja w gazetach, klepsydry, informacje na stronę www, itp.);
  22. wykonywanie innych poleceń dyrektora administracyjnego wydziału związanych z bieżącą działalnością wydziału;
  23. wykonywanie innych poleceń kierownictwa wydziału.

(źródło: Regulamin organizacyjny)